Skanska Kodit hakee
asiakasvastaavaa Tampereen Luminaryyn
Toimit ainutlaatuisen Luminary-kohteemme asiakasvastaavana asunnon ostohetkestä sen valmistumiseen ja muuttoon saakka. Tehtäviisi kuuluvat asukasmuutosten neuvottelut, suunnittelu ja toteutuksen valvonta sekä raportointi. Tuet asiakkaita sisustusvalintojen teossa ja muutostöissä. Koordinoit asiakkaan valintojen toteutumista työmaalla ja ylläpidät valintoja tietojärjestelmässä. Pidät asiakkaisiin aktiivisesti yhteyttä, tiedotat rakentamisen eri vaiheista ja järjestät asiakastilaisuuksia. Toimit läheisessä yhteistyössä projektitiimin ja työmaan kanssa.
Tarjoamme mielenkiintoisen asiakaspalvelutehtävän dynaamisessa ja kannustavassa asiantuntijatiimissä sekä tilaisuuden auttaa asiakkaitamme suunnittelemaan tulevaa kotiaan. Tehtävä on monipuolinen yhdistelmä asiakastyötä, asuntojen suunnittelua sekä työskentelyä toimistolla ja työmaalla.
Meille tyytyväiset asiakkaat ovat kunnia-asia, ja erinomainen asiakaskokemus on Skanska Kotien vahva kilpailuetu.
Arvostamme
- vahvaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja asiakaslähtöistä ajattelua
- palveluhenkisyyttä ja positiivista asennetta
- rakentamisen prosessin tuntemusta sekä rakennustekniikan perusteiden osaamista
- näkemystä ja kokemusta kodin sisustamisesta ja sisustusmateriaaleista
- yhteistyötaitoja ja sisukkuutta
- sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa
Hae töihin meille
Lähetä hakemuksesi 10.7.2016 mennessä osoitteessa www.skanska.fi/avoimet-tyopaikat. Liitä hakemukseen ansioluettelosi, hakemuskirjeesi ja palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa Toni Tuomola, 040 754 3045, toni.tuomola@skanska.fi.
Lisätietoja Luminarysta: www.luminary.fi