Ei yllätä. Näin sanoo pitkän uran kauppakeskusten parissa tehnyt Henrik Winberg Kalasataman kauppakeskus Redin asiakaspulasta.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Kokeile nyt 1 kk veloituksetta!
Ryhmätilaus digi (+printti)
Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.
Yksittäistilaus printti+digi
Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.
Yksittäistilaus digi
Tilausjakso valittavissa 3/6/12 kk.
Tätä artikkelia on kommentoitu kerran
Yksi vastaus artikkeliin “Asiantuntijat pelkäävät, että kauppakeskus Redi on väärässä paikassa”
Satunnaisen kävijän mielestä Redissä on samat ongelmat reilusti pahempina kuin muissa isoissa kauppakeskuksissa: Opasteet harvassa tai olemattomat, sisätilakartat puutuvat tai ovat aivan liian harvassa TAI ovat aivan käsittämättömät kävijän ymmärtää. Redisä on ilmeisesti kuviteltu, että olisi yrityksille edullista, kun asiakkaat eksyvät totaalisesti kierrellessään … VÄÄRIN, me emme enää tule toista kertaa. Redi tarvitsee valtaisan mainoskamppanjan, jos joskus saa kunnolliset opasteet aikaiseksi, jotta me eksyneet palaamme edes kurkistamaan ovelta.