Avoimet työpaikat Graniittirakennus Kallio Oy Vantaa Julkaistu Haku päättyy

Palkkahallinnon esimies, taloushallinnon assistentti ja toimiston moniosaaja

Palkkahallinnon esimies

Etsimme energiseen joukkoomme GRK-konserniin Vantaalle palkkahallinnon esimiestä monipuolisiin työtehtäviin. Odotamme hakijalta vähintään 5 vuoden kokemusta samantapaisesta tehtävästä sekä soveltuvaa koulutustaustaa. Työkielenä on suomi, jonka lisäksi englannin, ruotsin ja eestin kielten osaaminen katsotaan eduksesi.

Tulet johtamaan laadukkaita palkkapalveluita sisäisille asiakasryhmille tuottavaa palkkahallinnon tiimiä. Toimenkuvaasi kuuluu palkanlaskennan ja palkka-ajojen lisäksi palkka- ja TES-neuvontaa. Luonteeltasi olet joustava, tarkka ja oma-aloitteinen ja sinulla on kyky rakentaa vahvoja suhteita sidosryhmiin. Olet kuin kotonasi nopeatempoisessa ympäristössä ja hahmotat kokonaisuuden haastavissakin tilanteissa.

Tehtävässä menestymiseen tarvitaan:

  • Vahvaa palkanlaskentaosaamista ja kokemusta sähköisen palkkahallinnon prosesseista
  • Kokemusta järjestelmien käyttöönotosta sekä niiden yhteensovittamisesta
  • Palkkahallintoon liittyvän lainsäädännön tuntemusta
  • Monipuolista järjestelmäosaamista (erityisesti Nepton, Sympa, Personec W)
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja
  • Halukkuutta ja uteliaisuutta kehittää aktiivisesti omaa osaamista

Lisäksi arvostamme monipuolista TES-tuntemusta (erityisesti maa- ja vesirakennusala, rakennusalan toimihenkilöt, sähköala, ICT-alan työehtosopimus toimihenkilöille sekä ICT-alan TES ylemmille toimihenkilöille).

Pääset työskentelemään mielenkiintoisessa ja itsenäisessä asiantuntijaroolissa, jossa kehität konsernihallintoa. Jos kiinnostuksesi heräsi, haluamme ehdottomasti kuulla sinusta! Meillä on mukavat työkaverit, hyvä yhteishenki sekä positiivinen draivi kehittää toimintaamme nyt ja tulevaisuudessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Talouspäällikkö Kimmo Vuori, puh. 050 466 1189. Kimmo on tavoitettavissa keskiviikkona 4.7.2018 klo 15-16 välisenä aikana. Muuna aikana pyydämme lähettämään kysymykset sähköpostitse osoitteeseen hr@grk.fi

Taloushallinnon assistentti

Etsimme energiseen joukkoomme taloushallinnon assistenttia monipuolisiin talouden ja palkkahallinnon avustaviin tehtäviin. Työtehtäviä ovat erimerkiksi seuraavat:

  • Ostolaskujen käsittely
  • Palkkahallinnon avustavat tehtävät
  • Yleiset assistentin tehtävät
  • Viranomaisilmoitusten tekeminen

Olet oma-aloitteinen ja aktiivinen työntekijää, joka ei pelästy pienistä vaan hallitsee tilanteen kuin tilanteen kiireessäkin. Toivomme, että sinulla on sujuva suomen kielen taito ja olet aktiivisesti käyttänyt myös englannin, ruotsin tai eestin kieltä. Olet käyttänyt erilaisia järjestelmiä ja opit uudet nopeasti. Sinulla voi olla kaupallisen alan kokemusta tai koulutusta mutta se ei ole välttämätöntä -asenne ratkaisee tässä tehtävässä.

Tulevan kollegasi Iiriksen terveiset: ”Meillä on täällä todella mukava porukka hommissa. Työpäivät sujuvat nopeasti ja rennosti ja aina saa halutessaan apua”.

Tarjoamme sinulle rutiinien lisäksi monipuolisia työtehtäviä, joihin voit itse osaamisellasi vaikuttaa. Meillä ei ole kohokuvioituja käyntikortteja eikä latte-automaattia, mutta meillä on hyvä yhteishenki sekä positiivinen draivi kehittää toimintaamme nyt ja tulevaisuudessa. Tarjoamme viihtyisän työympäristön ja vakituisen työpaikan lisäksi mukavat työkaverit sekä kätevän sijainnin Vantaankosken juna-aseman vieressä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Talouspäällikkö Kimmo Vuori, puh. 050 466 1189. Kimmo on tavoitettavissa keskiviikkona 4.7.2018 klo 15-16 välisenä aikana. Muuna aikana pyydämme lähettämään kysymykset sähköpostitse osoitteeseen hr@grk.fi

Toimiston moniosaaja

Loistaako sinusta positiivisuus? Oletko aktiivinen ja oma-aloitteinen käytännön toimija? Luotko viihtyisyyttä ympärillesi, missä liikutkin? Nautitko erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä?

Kuulostaako sinulta? Haluamme ehdottomasti kuulla lisää!

Etsimme joukkoomme työtä pelkäämätöntä, energistä, positiivisen asiakaspalvelu- ja yhteistyöasenteen omaavaa henkilöä huolehtimaan sekä meistä työntekijöistä että Vantaan pääkonttorin toimitiloista. Työtehtäväsi ovat monipuolisia ja niihin kuuluvat erilaiset avustavat hallinnolliset työt sekä toimiston ylläpitoon ja tilojen viihtyisyyteen liittyvät tehtävät. Sinulta onnistuu vaivattomasti niin henkilöstö- ja asiakastilaisuuksien järjestäminen, asiakirjojen hallinnointi, viherkasvien huolto kuin moni muu asia näiden väliltä.

Toivomme sinulla olevan vähintään 1-3 vuoden kokemus assistentin työstä tai muista vastaavista asiakaspalvelullisista tehtävistä. Sinulla voi olla kaupallisen alan koulutus mutta se ei ole tehtävässä tärkeintä -oikeanlainen persoona riittää. Työntekijänä olet vastuullinen, ketterä, tehokas ja tarkka. Suomen kielen lisäksi osaat englannin, ruotsin tai eestin kieltä. Työ tapahtuu pääsääntöisesti konttoriaikana mutta valmius työskennellä satunnaisesti myös muulloin on eduksesi.

Meillä ei ole kohokuvioituja käyntikortteja eikä latte-automaattia, mutta meillä on hyvä yhteishenki sekä positiivinen draivi kehittää toimintaamme nyt ja tulevaisuudessa. Tarjoamme viihtyisän työympäristön ja vakituisen työpaikan lisäksi mukavat työkaverit, mahdollisuuden vaikuttaa työtehtäviisi sekä kätevän sijainnin Vantaankosken juna-aseman vieressä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Toimitusjohtaja Teemu Lantto, puh. 040 772 7271. Teemu on tavoitettavissa 9.7.2018 klo 12-13 välisenä aikana. Muuna aikana pyydämme lähettämään kysymykset sähköpostitse osoitteeseen hr@grk.fi.

Odotamme hakemustasi! Toimithan mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajan aikana ja täytämme tehtävän heti siihen sopivan henkilön löydyttyä. Hakemuksen voit lähettää meille osoitteeseen hr@grk.fi. Hakemusten viimeinen lähetyspäivä on 31.7.2018.

Rakennuslehden pääuutisia