Järjestöjulkaisu Maailma ilman infraa ei toimi Maailma ilman infraosaajia olisi kuin keskiajalta – täynnä uhkia ja vaaroja.
Järjestöjulkaisu Kolme pointtia Osaajapula ei ratkea pelkästään koulutusten vetovoimaa lisäämällä – miten infrarakentamisen valinneet myös jäävät alalle, Tiina Olin?
Järjestöjulkaisu Kauhaan tarttunutta INFRA lupaa kovia ja haluaa tukesi. Tutustu infraurakoitsijoiden eduskuntavaalitavoitteisiin!
Järjestöjulkaisu Joko on joulu yrittäjän mielessä? Infrarakentaja löytyy sieltä, missä tapahtuu. Hän rakentaa, korjaa ja parantaa kaiken aikaa, tekee tarjouksia ja suunnittelee tulevaa. Missä hän on tänään? Otetaan selvää.
Järjestöjulkaisu Vetovoima + pitovoima = supervoima! Kun toimiala onnistuu yhdistämään vetovoiman ja pitovoiman, syntyy supervoima, joka kirittää kärkipaikoille kovassa osaajakisassa. Yrittäjäsisarukset Gina ja Christoffer Tallqvist kertovat, millaisin voimin heidän perheyrityksensä aikoo pärjätä työn murroksessa infra-alalla.
Järjestöjulkaisu Kasin keskiarvolla konekuskiksi Opot herätys! Kouluarvosanat eivät saisi ratkaista, meneekö amikseen vai lukioon, täräyttää konkarikouluttaja.
Järjestöjulkaisu Nuorten yrityksissä tulos ja maine ratkaisevat Infra-alan asiantuntijat auttoivat luomaan Yrityskylä-pelin, jossa pääsee johtamaan infra-alan yritystä.
Järjestöjulkaisu Innovatiivinen YT-näyttelykonkari INFRAn jäsen Maanrakennus Jokinen Oy voitti edellisessä Yhdyskuntatekniikka-näyttelyssä Uutuustuotekilpailun Kaivojen elvytyspalvelullaan. Kiitos asiantuntevan henkilöstön.
Järjestöjulkaisu Rkm-koulutus jytkytti JAMKissa Sitkeällä yhteistyöllä 173 ensisijaista hakijaa 20 aloituspaikalle!
Järjestöjulkaisu ”Kysymyksiä tulee vuosi vuodelta enemmän” Hyvä tapa herättää into infraan on tarjota mahdollisuus kokeilla alan töitä. Mikä työnantajia mietityttää nuorten palkkaamisessa?
Järjestöjulkaisu Ei päivää ilman infraa – kartturi arvostaa Suomen teitä Reeta Hämäläinen ottaa tuntumaa suomalaiseen infraan niin kartanlukijana kuin ratsastajana. Yllättävääkin vertailupintaa löytyy maailmalta.
Järjestöjulkaisu Suomi joutui takariviin Suomi oli Euroopan kartalla näin syrjässä viimeksi Neuvostoliiton aikoina. Ukrainan sodan myötä liikenneinfran kehittämisestä tuli turvallisuuskysymys, johon ei ole helppoja vastauksia.