Kokeile kuukausi maksutta

Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija”

Rejlers Finland on kasvanut yritysostoin, mutta integraatio on jäänyt puolitiehen. Uuden toimitusjohtajan mielestä yhtiön maine on jäänyt jälkeen kilpailijoista.

 

Mikko Vaahersalo aloitti Rejlers Finlandin toimitusjohtajana toukokuussa. Kuva: Rejlers Finland

Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö Rejlersin uuden toimitusjohtajan Mikko Vaahersalon mukaan yhtiöllä on iso ongelma sen brändin ja mielikuvan kanssa.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

1 kk koejakso veloituksetta

Tutustu digi-Rakennuslehteen kuukauden ajan veloituksetta ja sitoumuksetta.

Ryhmätilaus digi (+printti)

Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.

Yksittäistilaus printti+digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.

Yksittäistilaus digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija””

Viimeisimmät näkökulmat