Kokeile kuukausi maksutta

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni

Ota yhteyttä support.rakennuslehti@managed.fi ja ilmoita millä Asiakasnumerolla olet rekisteröitynyt. Mikäli kyseessä on liitto- tai järjestöjäsenyys, ilmoitathan liittosi ja jäsennumerosi.

Olen rekisteröitynyt joskus aiemmin, mutta sähköpostiosoitteeni on vaihtunut

Ota yhteyttä support.rakennuslehti@managed.fi ja ilmoita vanha sekä uusi sähköpostiosoitteesi.

Kun yritän rekisteröityä, järjestelmä ilmoittaa ”asiakasnumeroa ei löytynyt”

Järjestelmä ei tunnista asiakasnumeroa. Mikäli kyseessä on tuore tilaus, löytyy tilausvahvistuksesta kohdasta ”Tilaus alkaa” päivämäärä, jonka jälkeen voit rekisteröityä palvelun käyttäjäksi.

Kun yritän rekisteröityä, järjestelmä ilmoittaa ”antamasi asiakasnumero on jo käytössä”

Olet jo rekisteröitynyt tai kyseisellä asiakasnumerolla on rekisteröitynyt jokin muu yrityksestänne. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit nollata sen sähköpostiosoitteellasi täältä.

Missä voin päivittää asiakasnumeroni?

Voit päivittää asiakasnumerosi tietoihisi ”Omat tiedot” sivulla olevan lomakkeen avulla.

Mitä tarkoittaa ”Rakennuslehdessä ei ole käytössä Sanoma-tili kirjautuminen.”?

Rakennuslehteen ei voi kirjautua Sanoma-tilillä, eli tunnuksilla, jotka ovat käytössä esimerkiksi OmaSanoma-palvelussa. Rakennuslehteen tulee rekisteröityä erikseen lehdestä ja laskusta löytyvällä asiakasnumerolla, joka on lähetetty myös sähköpostitse. Mikäli sinulla on Sanoma-tili, ja näet Rakennuslehden tilauksesi OmaSanomassa, löydät asiakasnumerosi myös sieltä.

Lehdessäni lukee ”NÄYTELEHTI”

Olet saanut lehden osana mediamyynnin lisäjakelua. Näytelehtiin ei kuulu digilukuoikeutta.

Takaisin rekisteröitymiseen.

 

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.