Rejlers vastaa Z-sukupolven ostotottumuksiin ja avaa insinööripalvelujen verkkokaupan

Verkkokauppaan on tulossa ensi alkuun noin 15 erilaista tuotetta, jotka palvelevat kaikenkokoisia yrityksiä toimialasta riippumatta.

Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö Rejlers avaa syyskuussa insinööripalvelujen verkkokaupan. Verkkokauppa on tiettävästi ensimmäinen insinööritoimiston avaama Suomessa.

Rejlersin mukaan verkkokauppa on pitkään haudottu hanke, jonka yhtiö päätti toteuttaa nyt, kun koronaepidemia muutenkin muuttaa toimintatapoja.

Verkkokaupalla Rejlers haluaa vastata Z-sukupolven ostotottumuksiin ja näiden digitalisoitumisen kehittämiseen, yhtiö kertoo tiedotteessa. Rejlersin mukaan yhtiö on tiedostanut uuden sukupolven käyttäytymistottumukset jo pitkään. Yhtiö uskoo, että Z-sukupolven myötä ostokäyttäytyminen ja työelämän käytännöt tulevat muuttumaan entistäkin digitaalisemmiksi.

Z-sukupolvella viitataan 1990-luvun puolivälin jälkeen ja 2000-luvun alussa syntyneisiin.

Rejlersin verkkokauppaan on tulossa ensi alkuun noin 15 erilaista tuotetta, jotka palvelevat kaikenkokoisia yrityksiä toimialasta riippumatta. Kyseessä on samalla testaus, jolla kartoitetaan palvelujen kysyntää nimenomaan verkosta ostettaessa.

Verkkokauppa palvelee sekä uusia että nykyisiä asiakkaita.

Rejlers toivoo, että sen verkkokauppa tarjoaa kontaktipinnan myös kokonaan uudelle asiakaskunnalle, joka ei ole aikaisemmin käyttänyt insinööritoimistojen palveluja.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Rejlers vastaa Z-sukupolven ostotottumuksiin ja avaa insinööripalvelujen verkkokaupan”

Vastaa

Viimeisimmät näkökulmat