Asiakasvastaava (Skanska Kodit)

Skanska
Sijainti Pääkaupunkiseutu
Päivämäärät Julkaistu 3.2.2021 Hae viimeistään 14.2.2021

 

Haemme asiakasvastaavaa Helsinkiin

Miksi meille?

Meidän kanssamme pääset rakentamaan parempaa yhteiskuntaa: viihtyisiä koteja ja asuinalueita, toimivaa infrastruktuuria sekä moderneja tiloja yritysten ja yhteisöjen tarpeisiin. Kansainvälisenä yrityksenä tarjoamme sinulle monia mahdollisuuksia kehittymiseen, yhteistyöhön ja liikkuvuuteen. Toimimme turvallisesti, eettisesti ja avoimesti.

Välitämme ihmisistä ja ympäristöstä – välitämme sinun hyvinvoinnistasi. Skanskalla pääset osaksi reilua, innostavaa ja hyväksyvää työyhteisöä, jossa jokaisella on mahdollisuus menestyä. Opimme jatkuvasti toisiltamme ja toimimme tehokkaasti tiimeinä. Olemme parempia yhdessä.

Skanskalla teet aidosti merkityksellistä ja mielenkiintoista työtä. Rakennamme esimerkiksi Helsingin Telakkarannan vanhaan telakkamiljööseen ainutlaatuista työskentely- ja asuinympäristöä, jossa yhdistyvät meri ja kantakaupungin palvelut.

Mitä pääset tekemään?

Asiakasvastaavana tuet ammattitaitoisesti asiakkaitamme asunnon ostohetkestä sen valmistumiseen ja muuttoon saakka. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä toimintaamme ja uuteen kotiinsa. Autat heitä sisustusvalinnoissa ja mahdollisissa muutostöissä, ja yhdessä työmaatiimin kanssa huolehdit, että valinnat toteutuvat. Hoidat yhteydenpidon asiakkaisiin, projektitiimiin, suunnittelijoihin ja rakentajiin, ja varmistat sisutusvalintoihin ja muutostöihin liittyvien tietojen ajantasaisuuden ja oikeellisuuden. Osallistut nimettyjen kohteiden hankesuunnitteluun ja asuntopohjien suunnittelunohjaukseen osana projektitiimiä. Vastaat asiakastiedotuksesta ja järjestät asiakastilaisuuksia. Tehtävä on monipuolinen yhdistelmä asiakastyötä ja asuntosuunnittelua rakennuttajan ja rakentajan tiimissä. Työnkuvaa tarkennetaan osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Skanska Kodeilla keskitymme hyvään asumiseen ja luomme asiakkaillemme maailman parhaita koteja. Meille tyytyväiset asiakkaat ovat kunnia-asia, ja erinomainen asiakaskokemus on yksi kilpailueduistamme. Henkilökohtainen asiakaspalvelu on toimintamme ytimessä, mitä tukee tarjoamamme digitaaliset palvelut. Olet valtakunnallisen Skanska Kotien asiakaspalvelutiimin jäsen. Ensisijainen työskentelypaikkasi on Helsinki, minkä lisäksi odotamme valmiutta liikkua pääkaupunkiseudulla ja/tai satunnaisesti muilla paikkakunnilla Suomessa. Hyödynnät työssäsi erilaisia järjestelmiä, kuten Microsoft 365 (mm. Sharepoint), GBuilder ja OmaSkanska -palveluportaalia.

Mitä toivomme sinulta?

  • asiakaslähtöistä ja järjestelmällistä toimintatapaa
  • kykyä hoitaa useita asioita ja eri vaiheissa olevia tehtäväkokonaisuuksia rinnakkain
  • näkemystä ja kokemusta kodin suunnittelusta, sisustamisesta ja materiaaleista
  • rakennusalan koulutusta ja/tai kokemusta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
  • itsenäistä ja aktiivista työskentelytapaa
  • arvojemme kokemista omaksesi.

Haluatko tehdä tulosta osana innovatiivista tiimiä ja työn, jolla on tarkoitus? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 14.2.2021 mennessä klikkaamalla Hae tätä paikkaa -painiketta. Asiakaspalvelupäällikkö Suvi Metsäranta (p. 050 300 0615, suvi.metsaranta@skanska.fi) kertoo mielellään lisää tehtävästä, tiimistä ja kohteistamme. Tavoitat Suvin parhaiten ti 2.2. klo 15-16 ja ma 8.2. klo 14-15. Ota yhteyttä!

Tule mukaan rakentamaan parempaa yhteiskuntaa!

Key words: interior design, customer service, building

Avoimet työpaikat

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Anna sähköpostiosoitteesi