Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Liikennevirasto kokeilee sumeilematta uutta urakkamallia -”Se voi muuttaa markkinaa merkittävästi”

Virasto käyttää mallia neljässä eri hankkeessa. Kaksi niistä on on valtatiellä 4.

Suunnitelmakuva Kirri–Tikkakoski-moottoritien kallioleikkauksesta. Kuva: Keski-Suomen ELY-keskus

Jyväskylän Kirristä Tikkakoskelle ulottuva valtatieosuus rakennetaan moottoritieksi, ja Oulun Kellon ja Iin Räinänperän välillä valtatietä parannetaan niin kutsutulla STk-mallilla. Uusi malli otetaan käyttöön myös Turun kehätien eli E18-tien Kausela–Kirismäki-osuuden parantamisessa ja Nurmijärven Klaukkalan ohikulkutien rakentamisessa.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Liikennevirasto kokeilee sumeilematta uutta urakkamallia -”Se voi muuttaa markkinaa merkittävästi””

Viimeisimmät näkökulmat