Suunnitelmakuva Kirri–Tikkakoski-moottoritien kallioleikkauksesta. Kuva: Keski-Suomen ELY-keskus

Liikennevirasto kokeilee sumeilematta uutta urakkamallia -”Se voi muuttaa markkinaa merkittävästi”

Virasto käyttää mallia neljässä eri hankkeessa. Kaksi niistä on on valtatiellä 4.

Kirjoittaja(t) Auri Häkkinen
Jyväskylän Kirristä Tikkakoskelle ulottuva valtatieosuus rakennetaan moottoritieksi, ja Oulun Kellon ja Iin Räinänperän välillä valtatietä parannetaan niin kutsutulla STk-mallilla. Uusi malli otetaan käyttöön myös Turun kehätien eli E18-tien Kausela–Kirismäki-osuuden parantamisessa ja Nurmijärven Klaukkalan ohikulkutien rakentamisessa.

Tämä artikkeli on tarjolla vain Rakennuslehden tilaajille

Olen jo tilaaja

Rekisteröidy

En ole vielä tilaaja

Näitä sisältöjä pääsee tarkastelemaan yli 30 000 päättäjää ja asiantuntijaa. Jäätkö sinä jostain paitsi? Tilaa Rakennuslehti ja digilukuoikeus tästä.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Liikennevirasto kokeilee sumeilematta uutta urakkamallia -”Se voi muuttaa markkinaa merkittävästi””

Vastaa

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Anna sähköpostiosoitteesi