Rakennusfirma kehitti Pentuliven jalanjäljissä uuden markkinointikikan
Putkiremonttilivessä voi seurata reaaliaikaisesti työmaan tapahtumia. Katsojat eivät kuitenkaan pääse äänestämään kaakelien väreistä.

Livelähetykset ovat saavuttaneet tiensä suomalaisten sydämiin. On Pentuliveä, Norppaliveä ja kassahihnaliveä. Nyt rakennusalalla on huomattu markkinarako omalle suoralle lähetykselleen.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Rakennusfirma kehitti Pentuliven jalanjäljissä uuden markkinointikikan”