Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Nrep julkisti tavoitteensa päästövähennyksissä

Yhtiö uskoo päästöjen vähentämisestä syntyvän myös kaupallista arvoa.

Nrep vähentää omien kiinteistöjensä käytönaikaisia kasvihuonekaasupäästöjä. Kuva: Nrep

Kiinteistösijoitus- ja kehitysyhtiö Nrep aikoo vähentää käytönaikaisia hiilidioksidipäästöjä omissa kohteissaan 50 prosentilla vuodesta 2022 vuoteen 2030 mennessä.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Nrep julkisti tavoitteensa päästövähennyksissä”

Viimeisimmät näkökulmat