Nrep julkisti tavoitteensa päästövähennyksissä
Yhtiö uskoo päästöjen vähentämisestä syntyvän myös kaupallista arvoa.
Kiinteistösijoitus- ja kehitysyhtiö Nrep aikoo vähentää käytönaikaisia hiilidioksidipäästöjä omissa kohteissaan 50 prosentilla vuodesta 2022 vuoteen 2030 mennessä.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Nrep julkisti tavoitteensa päästövähennyksissä”