Asiakasvastaava

Skanska
Sijainti Turku
Päivämäärät Julkaistu 25.8.2021 Hae viimeistään 5.9.2021

Haemme asiakasvastaavaa Turkuun

Rakennamme esimerkiksi Turun Telakkarannan vanhaan telakkamiljööseen ainutlaatuista asuinympäristöä, jossa yhdistyvät merellisyys, vahva teollisuusidentiteetti ja uusi moderni arkkitehtuuri.

Asiakasvastaavana tuet ammattitaitoisesti asiakkaitamme asunnon ostohetkestä sen valmistumiseen ja muuttoon saakka. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä toimintaamme ja uuteen kotiinsa. Autat heitä sisustusvalinnoissa ja mahdollisissa muutostöissä, ja yhdessä työmaatiimin kanssa huolehdit, että valinnat toteutuvat. Hoidat yhteydenpidon asiakkaisiin, projektitiimiin, suunnittelijoihin ja rakentajiin, ja varmistat sisutusvalintoihin ja muutostöihin liittyvien tietojen ajantasaisuuden ja oikeellisuuden. Osallistut nimettyjen kohteiden hankesuunnitteluun ja asuntopohjien suunnittelunohjaukseen osana projektitiimiä. Vastaat asiakastiedotuksesta ja järjestät asiakastilaisuuksia. Tehtävä on monipuolinen yhdistelmä asiakastyötä ja asuntosuunnittelua rakennuttajan ja rakentajan tiimissä. Työnkuvaa tarkennetaan osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Skanska Kodeilla keskitymme hyvään asumiseen ja luomme asiakkaillemme maailman parhaita koteja. Meille tyytyväiset asiakkaat ovat kunnia-asia, ja erinomainen asiakaskokemus on yksi kilpailueduistamme. Henkilökohtainen asiakaspalvelu on toimintamme ytimessä, mitä tukee tarjoamamme digitaaliset palvelut. Olet valtakunnallisen Skanska Kotien asiakaspalvelutiimin jäsen. Ensisijainen työskentelypaikkasi on Turku, minkä lisäksi odotamme valmiutta liikkua satunnaisesti myös muilla paikkakunnilla Suomessa. Hyödynnät työssäsi erilaisia järjestelmiä, kuten Microsoft 365 (mm. Sharepoint), GBuilder ja OmaSkanska -palveluportaalia.

Mitä toivomme sinulta?

  • asiakaslähtöistä ja järjestelmällistä toimintatapaa
  • kykyä hoitaa useita asioita ja eri vaiheissa olevia tehtäväkokonaisuuksia rinnakkain
  • näkemystä ja kokemusta kodin suunnittelusta, sisustamisesta ja materiaaleista
  • rakennusalan koulutusta ja/tai kokemusta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
  • itsenäistä ja aktiivista työskentelytapaa
  • arvojemme kokemista omaksesi.

Haluatko työskennellä osana iloista ja ammattitaitoista tiimiä sekä työn, jolla on tarkoitus? Tule meille töihin!

Asiakaspalvelupäällikkö Mari Jääskeläinen (p. 040 552 8128, mari.jaaskelainen@skanska.fi) kertoo mielellään lisää tehtävästä, tiimistä ja projekteistamme. Tavoitat Marin parhaiten pe 27.8. klo 15-16 tai to 2.9. klo 14-16. Ota yhteyttä!

Avoimet työpaikat

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Anna sähköpostiosoitteesi