Haemme teknisen tuen tiimiimme Technical Support Manageria. Tärkein tehtäväsi on Suomen myyntitoiminnan tukeminen kehittämällä järjestelmiä ja menetelmiä ammattikuntatuotteiden osalta sekä tukemalla avainasiakkaitamme teknisissä kysymyksissä.
Muita tehtäviä ovat:
- teknisen sisällön, lausuntojen sekä raporttien valmistelu ja luominen
- tukimateriaalin ja sisällön tuottaminen myyntiorganisaation käyttöön
- koulutussisältöjen valmistelu ja koulutusten toteuttaminen
- materiaalin ja taktisten toimien valmistelu uusiin konsepteihin, ratkaisuihin, palveluihin ja kampanjoihin yhdessä markkinoinnin ja myynnin kanssa
Menestyäksesi tehtävässä sinulla on
- soveltuva tekninen tutkinto esim. insinöörin tutkinto.
- vähintään viiden vuoden kokemus tekniseltä alalta. Pintakäsittelyalan kokemus luetaan eduksi.
- kokonaisvaltaista ymmärrystä tuotteista ja ratkaisuista niin teknisestä kuin myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta.
- hyvät yhteistyö-, verkostoitumis- ja viestintätaidot.
- tulos- ja ratkaisukeskeinen ajattelutapa.
- tehokkaat ongelmanratkaisutaidot ja kyky työskennellä itsenäisesti.
- sujuva suullinen ja kirjallinen suomen- sekä englanninkielen taito.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä ja kehittyä ammatillisesti inspiroivassa ja motivoivassa työympäristössä upeiden kollegoiden kanssa.
Työpaikka sijaitsee Vantaan Tikkurilassa.
Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.11.2020. Hakemukselle täältä >
Lisätietoa tehtävästä antaa: Training and development manager Marcus Wallström, p. 040 538 8554 (24.11. klo 13-15) sekä teknisen tuen päällikkö Rami Kuparinen, p. 0400 409 326