Bauhaus-ketjun yritysmyynti kasvanut merkittäväksi osaksi ketjun liiketoimintaa Suomessa
Bauhaus-ketjun yritysmyynti on kasvanut vajaassa kolmessa vuodessa erittäin merkittäväksi osaksi ketjun liiketoimintaa Suomessa. Kodin rakentamiseen, sisustamiseen ja puutarhaan erikoistuneen ketjun yritysmyynnin liikevaihto kasvoi viime vuonna 86 prosenttia, ja alkuvuoden 2008 kehitys verrattuna edellisen vuoden samaan ajankohtaan on vieläkin suurempi, peräti 156 prosenttia.

Bauhaus-ketjun yritysmyynti on kasvanut vajaassa kolmessa vuodessa erittäin merkittäväksi osaksi ketjun liiketoimintaa Suomessa. Kodin rakentamiseen, sisustamiseen ja puutarhaan erikoistuneen ketjun yritysmyynnin liikevaihto kasvoi viime vuonna 86 prosenttia, ja alkuvuoden 2008 kehitys verrattuna edellisen vuoden samaan ajankohtaan on vieläkin suurempi, peräti 156 prosenttia.
Bauhaus lanseerasi uuden yritysmyyntikonseptinsa vuoden 2005 keväällä ja muodosti omat Yritysmyynnin organisaatiot jokaiseen tavarataloonsa keskittymään yritysasiakkaiden tehokkaaseen palvelemiseen. Yritysmyynnin osuus ketjun koko liikevaihdosta onkin kasvanut voimakkaasti, ja se muodostaa vuoden 2008 alussa jo lähes 15 prosenttia koko ketjun liikevaihdosta.
Vuonna 2007 ketjun liikevaihto nousi yli 100 miljoonaan euroon, jota tänä vuonna entisestään kasvattaa viime vuoden lopussa avattu Espoon tavaratalo sekä loppuvuonna Ouluun avattava tavaratalo. Lisäksi ketjulla on tavaratalot Vantaalla, Raisiossa ja Pirkkalassa.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Bauhaus-ketjun yritysmyynti kasvanut merkittäväksi osaksi ketjun liiketoimintaa Suomessa”