Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Isännöintiliiton toimitusjohtaja sai lähteä – liiton hallitus muuttaa linjaa

Isännöintiliiton pitkäaikainen toimitusjohtaja Tero Heikkilä jätti työnsä joulun alla. Seuraajaa vasta etsitään.

Isännöintiliiton entinen toimitusjohtaja Tero Heikkilä on valittu johtamaan uutta isännöintiyritysten yhdistystä.

Liitto julkaisi asiasta lyhytsanaisen tiedotteen joulun alla, mutta Heikkilän lähtö on jäänyt vähälle huomiolle julkisuudessa.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Isännöintiliiton toimitusjohtaja sai lähteä – liiton hallitus muuttaa linjaa”

Viimeisimmät näkökulmat