Keskuskauppakamari varoittelee viherpesusta – markkinoinnin ympäristölupaukset on pystyttävä näyttämään myös toteen
Markkinoinnissa yleisesti käytettyjä ilmaisuja ovat muun muassa vihreä, hiilineutraali, fossiilivapaa, kestävä, ilmastoystävällinen ja ympäristöystävällinen, joita voi kuitenkin olla vaikea näyttää toteen.

Erilaisten ympäristöväittämien ja vihreiden tuotelupausten käyttö on lisääntynyt viime vuosina markkinoinnissa ja ilmiö näkyy selvästi myös rakennusalalla.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Keskuskauppakamari varoittelee viherpesusta – markkinoinnin ympäristölupaukset on pystyttävä näyttämään myös toteen”