Kiinteistöliiton jäsenyhdistykset ryhtyvät edistämään taloyhtiöiden ikä- ja muistiystävällisyyttä
Ikääntymiseen liittyvät asumisen kysymykset haastavat yhä enemmän taloyhtiöitä. Uudella hankkeella aiotaan kehittää taloyhtiöitä ikä- ja muistiystävällisiksi sekä jakaa aiheeseen liittyvää tietoa.
Suomalaisissa asunto-osakeyhtiöissä asuu yhä iäkkäämpää väkeä, jolloin ikääntymiseen liittyvät asumisen kysymykset haastavat yhä enemmän myös taloyhtiöitä. Kiinteistöliiton alueelliset jäsenyhdistykset käynnistävät hankkeen, jonka päätavoitteena on kehittää taloyhtiöitä ikä- ja muistiystävällisiksi sekä jakaa aiheeseen liittyvää tietoa.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Kiinteistöliiton jäsenyhdistykset ryhtyvät edistämään taloyhtiöiden ikä- ja muistiystävällisyyttä”