Mediaseurantayhtiö Meltwater selvitti Rakennuslehden toimeksiannosta, kuinka paljon suunnittelu- ja rakennusalan yhtiöt ja niiden toimitusjohtajat näkyivät toimituksellisten uutismedioiden digitaalisilla sivustoilla vuoden aikana. Tarkasteltu aikaväli oli vuoden 2022 marraskuun alusta vuoden 2023 lokakuun loppuun.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
1 kk koejakso veloituksetta
Tutustu digi-Rakennuslehteen kuukauden ajan veloituksetta ja sitoumuksetta.
Ryhmätilaus digi (+printti)
Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.
Yksittäistilaus printti+digi
Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.
Yksittäistilaus digi
Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.
Tätä artikkelia on kommentoitu kerran
Yksi vastaus artikkeliin “Mediaselvitys paljastaa rakennusalan johtajien vähäisen näkyvyyden – ”Julkkistoimitusjohtajia ei tunnu oikein olevan””
Aivan never höör -osastoa tällaiset Moilanen ja moni muukin listalla, eli kovin paljoa eivät toimitusjohtajat toimita mitään tai edistä alan asiaa, tunnettavuutta tai houkuttelevuutta. Firmoissa piiloudutaan pää puskaan, ei oteta reippaasti otetta, eikä tehdä mitään, joka edes mediaa kiinnostaisi. Huono juttu alan ja varsinkin nuorten houkuttelemisen kannalta.