Lammin Betoni selvisi viime vuodesta kohtuullisesti – ”Emme ole pudottaneet pensseleitä”
Yritys kehittää toimintaansa ja varautuu jo nousukauteen.
Lammin Betoni on 68-vuotiaana perheyrityksenä oppinut, että nousukausia seuraa aina laskukausi. Toimitusjohtaja Ismo Niemisen mukaan niihinkin pitää olla varautunut.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Lammin Betoni selvisi viime vuodesta kohtuullisesti – ”Emme ole pudottaneet pensseleitä””