Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Merihaansilta on betoniosiltaan simppeli ja pohjarakentamiseltaan vaativa – Pitkän ja matalan sillan erikoisuus on irrotettava teräsosa

Osaksi Kruunusillat-raitiotietä tuleva Merihaansilta avautuu kevyelle liikenteelle ensi kesänä. Vaikka silta on yli 400 metriä pitkä ja 20 metriä leveä, se jää silti samaan hankkeeseen kuuluvan Kruunuvuorensillan varjoon.

Merihaansilta johtaa taustalla näkyvästä Merihaasta Nihtiin. Sillalle tulee raitiotiekiskot, kevyen liikenteen väylä ja baanatasoinen pyörätie. Kuva: Liisa Takala

Viimeisenä aloitettu Kruunusillat-raitiotien kolmas silta, Merihaansilta, on edennyt siihen vaiheeseen, että työsiltaa puretaan pois.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Merihaansilta on betoniosiltaan simppeli ja pohjarakentamiseltaan vaativa – Pitkän ja matalan sillan erikoisuus on irrotettava teräsosa”

Viimeisimmät näkökulmat