Taloyhtiöt siirtyvät laiskasti huoneistotietojärjestelmään – Etelä-Savo aktiivisin
Siirron on tehnyt vasta reilu kahdeksan prosenttia taloyhtiöistä. Lisäksi siirtymisessä on huomattavia alueellisia eroja.
Asunto-osakeyhtiöt siirtyvät edelleen verkkaista tahtia sähköiseen huoneistotietojärjestelmään, kertoo Maanmittauslaitos.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Taloyhtiöt siirtyvät laiskasti huoneistotietojärjestelmään – Etelä-Savo aktiivisin”