Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Taloyhtiöt siirtyvät laiskasti huoneistotietojärjestelmään – Etelä-Savo aktiivisin

Siirron on tehnyt vasta reilu kahdeksan prosenttia taloyhtiöistä. Lisäksi siirtymisessä on huomattavia alueellisia eroja.

Kaikkien asunto-osakeyhtiöiden pitää siirtää osakeluettelonsa huoneistotietojärjestelmään vuoden 2023 loppuun mennessä. Kuva: LIISA TAKALA

Asunto-osakeyhtiöt siirtyvät edelleen verkkaista tahtia sähköiseen huoneistotietojärjestelmään, kertoo Maanmittauslaitos.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Taloyhtiöt siirtyvät laiskasti huoneistotietojärjestelmään – Etelä-Savo aktiivisin”

Viimeisimmät näkökulmat