Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Valtavan kokoinen yhteisvarikko rakennetaan keskelle tiivistä asuinaluetta – ensimmäinen laatuaan Suomessa

Helsingin Ruskeasuolle rakennettava bussi- ja raitiovaunuvarikko on yksi Rakennuslehden Vuoden työmaa -kilpailun ehdokkaista.

Puolipölkkyjä asennetaan kiskojen alle raitiovaunujen sisääntuloalueelle. Seuraavaksi asennukseen on tulossa suuri risteyskohta, josta vaunut jaetaan eri puolille säilytystä. Kuva: Liisa Takala. Kuva: Liisa Takala

Skanska rakentaa Helsingin Ruskeasuolle Suomen ensimmäisen bussit ja raitiovaunut yhdistävän varikon. Hankkeen kehitysvaihe alkoi keväällä 2021, ja harjakorkeuteen rakennuksen runko saatiin viime keväänä huhtikuun lopulla. Kohde valmistuu ensi keväänä.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Valtavan kokoinen yhteisvarikko rakennetaan keskelle tiivistä asuinaluetta – ensimmäinen laatuaan Suomessa”

Viimeisimmät näkökulmat