Sibelius-Akatemian entinen päärakennus korjataan akustiikan ehdoilla
Sibelius-Akatemian entinen päärakennus oli viimeksi eduskunnan väistötilana ja sitä ennen akustisesti huonosti toimivina opetus- ja konserttitiloina. Nyt rakennusta ollaan palauttamassa konsertti- ja opetuskäyttöön.
Akustiikan asiantuntijoiden sana ei aina paina, kun vanhoja rakennuksia peruskorjataan. Sibelius-Akatemian entisen päärakennuksen viimeisin remontti ei tosin liittynyt konserttikäyttöön, sillä vuodesta 2014 vuoteen 2017 talossa kokoontui eduskunta.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Sibelius-Akatemian entinen päärakennus korjataan akustiikan ehdoilla”