Tutustu nyt Rakennuslehteen 3 kk veloituksetta!

Liikenneinfran kohentamista vaaditaan useilla miljardeilla – Venäjän aloittama sotakin muuttaa juna- ja satamaliikennettä

Uudessa väylävisiossa ei esitetä yhtään uutta väyläyhteyttä.

Venäjän transitoliikenne Suomen kautta loppuu. Se vaikuttaa merkittävästi Hamina-Kotkan ja Kokkolan satamiin. Arkistokuva Kotkan Kantasatamasta: Kotkan kaupunki

Infra ry, Elinkeinoelämän Keskusliitto EK, Keskuskauppakamari, SAK, SKAL ja Suomen Tieyhdistys tilasivat visiotyön siitä, miten Suomessa voitaisiin modernisoida keskeiset osat pääteistä ja radoista tulevaisuuden tarpeiden mukaisiksi.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä

Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.

Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €

Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Liikenneinfran kohentamista vaaditaan useilla miljardeilla – Venäjän aloittama sotakin muuttaa juna- ja satamaliikennettä”

Viimeisimmät näkökulmat