Ympäristövastuullisuus näkyy Highlights-tuotekilpailussa – ”Halua luoda uutta ja parempaa alalla löytyy”
Finnbuild-messujen yhteydessä järjestetty rakennus- ja talotekniikka-alan Highlights-kisa nostaa esiin tuoteuutuuksia.

Normaalisti kahden vuoden välein, mutta koronan takia nyt neljän vuoden tauon jälkeen järjestetyssä Finnbuildin Highlights-kilpailussa kilpailuehdotukset heijastelivat yhteiskunnassa vallitsevia trendejä – tällä hetkellä erityisesti ympäristövastuullisuutta ja ekologisuutta. Odotetusti mukana oli myös tilojen puhtauteen liittyviä innovaatioita, joita yritykset ovat kehittäneet sekä talo- että materiaaliteknisestä näkökulmasta.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Ympäristövastuullisuus näkyy Highlights-tuotekilpailussa – ”Halua luoda uutta ja parempaa alalla löytyy””