Normaalisti kahden vuoden välein, mutta koronan takia nyt neljän vuoden tauon jälkeen järjestetyssä Finnbuildin Highlights-kilpailussa kilpailuehdotukset heijastelivat yhteiskunnassa vallitsevia trendejä – tällä hetkellä erityisesti ympäristövastuullisuutta ja ekologisuutta. Odotetusti mukana oli myös tilojen puhtauteen liittyviä innovaatioita, joita yritykset ovat kehittäneet sekä talo- että materiaaliteknisestä näkökulmasta.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Kokeile nyt 1 kk veloituksetta!
Ryhmätilaus digi (+printti)
Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.
Yksittäistilaus printti+digi
Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.
Yksittäistilaus digi
Tilausjakso valittavissa 3/6/12 kk.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Ympäristövastuullisuus näkyy Highlights-tuotekilpailussa – ”Halua luoda uutta ja parempaa alalla löytyy””