Kokeile kuukausi maksutta

NCC yrittää laittaa korjaustyömaidensa liiallisen metelin kuriin

NCC aloitti pari kuukautta sitten asiakaskäyttöön tarkoitetun työrauhanappulan pilotoinnin. Asiakas voi painaa nappulaa, jos rakennustyömaalta kuuluu liikaa meteliä.

NCC aloitti pari kuukautta sitten asiakaskäyttöön tarkoitetun työrauhanappulan pilotoinnin. Asiakas voi painaa nappulaa, jos rakennustyömaalta kuuluu liikaa meteliä.

NCC:n työmaa saa häiriöilmoituksen välittömästi ja pyrkii heti hiljentämään äänitasoa.

Nappulan pilottikohteena on Itämerenkatu 11-13:n toimistokorjaustyömaa Ruoholahdessa. Rakennuksessa toimivat muun muassa Sitra, Supercell ja Finanssialan Keskusliitto.

”Itämerenkadun kiinteistö on hyvä pilottikohde. Monet talon toimijat ovat erityisen sensitiivisiä melulle, ja he työskentelevät myös perinteisten työaikojen ulkopuolella”, sanoo NCC:n digitaalisista palveluista vastaava kehityspäällikkö Pirita Vainio.

Yritysten kanssa on sovittu tietyt ajat, jolloin työmaalla voidaan työskennellä normaalisti. Poikkeavista aikatauluista voidaan myös sopia.

”Työrauhanappula toimii mielestämme hyvin. Olen tainnut painaa sitä kerran ja muutama kollega myös. Jo nappulan olemassaolo tuo rauhan”, sanoo Marina Nordström Sitralta.

Jatkossa NCC aikoo tarjota mahdollisuutta nappulan käyttöön myös muilla korjaustyömailla.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “NCC yrittää laittaa korjaustyömaidensa liiallisen metelin kuriin”

Vastaa

Viimeisimmät näkökulmat