Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa

Ramboll osti strategisen liikennesuunnittelun ja -mallinnuksen toimijan Strafican. Suomesta käsin kehitetään koko konsernin digibisnestä.

Jukka-Pekka Pitkänen (vas.) ja Markku Kivari ovat Rambollin uuden digiyksikön tutkapari. Kuva: Ramboll
Ramboll julkisti uusimman yrityskauppansa vappuaattona. Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö ostaa Strafican, joka on Rambollin mukaan Suomen johtava strategisen liikennesuunnittelun ja liikennemallinnuksen osaaja. Yhtiöt eivät julkistaneet kauppasummaa.

Tämä artikkeli on tarjolla vain Rakennuslehden tilaajille

Olen jo tilaaja

Rekisteröidy

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa”

Vastaa