Kokeile kuukausi maksutta

Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa

Ramboll osti strategisen liikennesuunnittelun ja -mallinnuksen toimijan Strafican. Suomesta käsin kehitetään koko konsernin digibisnestä.

Jukka-Pekka Pitkänen (vas.) ja Markku Kivari ovat Rambollin uuden digiyksikön tutkapari. Kuva: Ramboll

Ramboll julkisti uusimman yrityskauppansa vappuaattona. Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö ostaa Strafican, joka on Rambollin mukaan Suomen johtava strategisen liikennesuunnittelun ja liikennemallinnuksen osaaja. Yhtiöt eivät julkistaneet kauppasummaa.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Kokeile nyt 1 kk veloituksetta!

Ryhmätilaus digi (+printti)

Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.

Yksittäistilaus printti+digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.

Yksittäistilaus digi

Tilausjakso valittavissa 3/6/12 kk.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa”

Viimeisimmät näkökulmat