Ohjelmaan osallistuu muun muassa Pilaster, jonka modulaarinen talotekniikkajärjestelmä asennetaan rakennuksen ulkopuolelle. Kuva: Pilaster

Suomalaisyritykset pyrkivät Saksan rakennusmarkkinoille

Huhtikuun lopulla alkanut Saksalais-suomalaisen Kauppakamarin Smart building -ohjelma pyrkii löytämään suomalaisille rakennusalan yrityksille asiakkaita Saksasta.

Kirjoittaja(t) Maria Huusko
Saksan rakennusalan liikevaihto oli viime vuonna 128 miljardia euroa. Työntekijöitä alalla oli noin 830 000.

Tämä artikkeli on tarjolla vain Rakennuslehden tilaajille

Olen jo tilaaja

Rekisteröidy

Tätä artikkelia on kommentoitu kerran

Yksi vastaus artikkeliin “Suomalaisyritykset pyrkivät Saksan rakennusmarkkinoille”

  1. Toivottavasti älytään olla menemättä sinne. Voi tulla aika kallis matkalasku………….

Vastaa

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Anna sähköpostiosoitteesi