Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta”

Vilpe panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen lähes 10 prosenttia liikevaihdostaan.

Tutkimus- ja tuotekehitysjohtaja Veli-Pekka Lahti (vas.) ja toimitusjohtaja Tuomas Saikkonen. Kuva: Johannes Tervo

Neljä vuotta sitten kiinnitys-, ilmanvaihto- ja erikoiskattotarvikkeita kehittävän ja valmistavan Vilpen johtoryhmä antoi yhtiön tutkimus- ja kehitysjohtaja Veli-Pekka Lahdelle 200 000 euron budjetin, jonka avulla pitäisi saada aikaan uusi innovaatio ja lisää myytävää.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta””

Viimeisimmät näkökulmat