Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta”
Vilpe panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen lähes 10 prosenttia liikevaihdostaan.

Neljä vuotta sitten kiinnitys-, ilmanvaihto- ja erikoiskattotarvikkeita kehittävän ja valmistavan Vilpen johtoryhmä antoi yhtiön tutkimus- ja kehitysjohtaja Veli-Pekka Lahdelle 200 000 euron budjetin, jonka avulla pitäisi saada aikaan uusi innovaatio ja lisää myytävää.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta””