Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta”
Vilpe panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen lähes 10 prosenttia liikevaihdostaan.

Neljä vuotta sitten kiinnitys-, ilmanvaihto- ja erikoiskattotarvikkeita kehittävän ja valmistavan Vilpen johtoryhmä antoi yhtiön tutkimus- ja kehitysjohtaja Veli-Pekka Lahdelle 200 000 euron budjetin, jonka avulla pitäisi saada aikaan uusi innovaatio ja lisää myytävää.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta””