Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta”

Vilpe panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen lähes 10 prosenttia liikevaihdostaan.

Tutkimus- ja tuotekehitysjohtaja Veli-Pekka Lahti (vas.) ja toimitusjohtaja Tuomas Saikkonen. Kuva: Johannes Tervo
Neljä vuotta sitten kiinnitys-, ilmanvaihto- ja erikoiskattotarvikkeita kehittävän ja valmistavan Vilpen johtoryhmä antoi yhtiön tutkimus- ja kehitysjohtaja Veli-Pekka Lahdelle 200 000 euron budjetin, jonka avulla pitäisi saada aikaan uusi innovaatio ja lisää myytävää.

Tämä artikkeli on tarjolla vain Rakennuslehden tilaajille

Olen jo tilaaja

Rekisteröidy

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta””

Viimeisimmät näkökulmat