Kokeile kuukausi maksutta

Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta”

Vilpe panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen lähes 10 prosenttia liikevaihdostaan.

Tutkimus- ja tuotekehitysjohtaja Veli-Pekka Lahti (vas.) ja toimitusjohtaja Tuomas Saikkonen. Kuva: Johannes Tervo

Neljä vuotta sitten kiinnitys-, ilmanvaihto- ja erikoiskattotarvikkeita kehittävän ja valmistavan Vilpen johtoryhmä antoi yhtiön tutkimus- ja kehitysjohtaja Veli-Pekka Lahdelle 200 000 euron budjetin, jonka avulla pitäisi saada aikaan uusi innovaatio ja lisää myytävää.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Ryhmätilaus digi (+printti)

Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.

Yksittäistilaus printti+digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.

Yksittäistilaus digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Vilpen Tuomas Saikkonen: ”Ilman innovaatioita olisimme viidessä vuodessa ulos markkinoilta””

Viimeisimmät näkökulmat