Kokeile kuukausi maksutta

Uponor tutki pientaloasiakkaiden tyytyväisyyttä putkiremonttiin

Uponor on tutkinut asiakkaiden tyytyväisyyttä vajaa kaksi vuotta käytössä olleeseen Pientalon käyttövesiremontti -konseptiin. Remontteja toteuttavan palveluverkoston toimintaa seurataan keräämällä asiakaspalautetta henkilöiltä, joiden taloissa on tehty putkiremontti. Kysely lähetettiin 500 remontin teettäneelle. Yli yhdeksässä kymmenestä kohteesta oltiin tyytyväisiä toimintamalliin.

Uponor on tutkinut asiakkaiden tyytyväisyyttä vajaa kaksi vuotta käytössä olleeseen Pientalon käyttövesiremontti -konseptiin. Remontteja toteuttavan palveluverkoston toimintaa seurataan keräämällä asiakaspalautetta henkilöiltä, joiden taloissa on tehty putkiremontti. Kysely lähetettiin 500 remontin teettäneelle. Yli yhdeksässä kymmenestä kohteesta oltiin tyytyväisiä toimintamalliin.

Palautekyselyissä seurataan, kuinka nopeasti asiakkaan yhteydenoton jälkeen häneen ollaan yhteydessä ja myös asiakkaan tyytyväisyyttä remontin toteutukseen ja lopputulokseen. Uponorin Pientalon käyttövesiremontin teettäneistä 95 prosenttia on valmis suosittelemaan palvelua muillekin. Urakoitsijan työskentelyyn tyytyväisiä oli niin ikään 95 prosenttia remontin teettäneistä.

Eniten kritiikkiä sai urakoitsijan ensimmäisen yhteydenoton nopeus. Vastaajista 86 prosenttia vastaajista kertoi urakoitsijan ottaneen sovitusti yhteyttä. Annettu kustannusarvio piti 92 prosentin mielestä. Yksi sadasta vastaajasta kertoi kustannusarvion olleen liian alhainen. Työn jälkeä piti siistinä 87 prosenttia tutkimukseen osallistuneista remonttiasiakkaista.

Kun asiakas on kertonut remonttitarpeestaan Uponorin pientalopalveluun, tämä välittää tiedon urakoitsijalle. Urakoitsija tekee maksuttoman tutustumiskäynnin kohteeseen ja antaa tarjouksen. Asiakkaan hyväksyttyä tarjouksen remontti tehdään sovittuna aikana talon rakenteita rikkomatta pinta-asennuksena komposiittiputkella. Uuden käyttövesiputkiston saa 2-5 päivässä. Tyypillisesti vesikatkos kestää vain muutaman tunnin.

Remontin jälkeen asiakas saa niin sanotun järjestelmätodistuksen, joka on eräänlainen tuoteseloste. Todistuksesta käyvät ilmi kaikki remontissa asennetut tuotteet ja niiden valmistaja.

Uponor on kerännyt pientalojen Pientalon käyttövesiremontti -konseptia toteuttamaan laajan palveluverkoston. Koulutettuja ja konseptin toimintamalliin sitoutuneita urakoitsijoita on 175.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Uponor tutki pientaloasiakkaiden tyytyväisyyttä putkiremonttiin”

Vastaa

Viimeisimmät näkökulmat