Karelia-Upofloor yhdistää puulattia- ja muoviliiketoimintansa
Karelia-Upofloor Oy muuttaa liiketoimintamallinsa virtaviivaisemmaksi ja entistä paremmin hallittavaksi. Vuodenvaihteesta alkaen yritys muodostuu neljästä selkeästä maantieteellisestä ja liiketoiminnallisesta kokonaisuudesta: Suomi ja Baltia; Venäjä ja IVY-maat; Skandinavia; Kansainväliset Projektit. Samalla entiset puulattia- ja muoviliiketoimintojen rakenteet sulautuvat yhteen. Uudet liiketoiminta-alueet vastaavat yrityksen kannattavuudesta ja markkina-asemasta.

Karelia-Upofloor Oy muuttaa liiketoimintamallinsa virtaviivaisemmaksi ja entistä paremmin hallittavaksi. Vuodenvaihteesta alkaen yritys muodostuu neljästä selkeästä maantieteellisestä ja liiketoiminnallisesta kokonaisuudesta: Suomi ja Baltia; Venäjä ja IVY-maat; Skandinavia; Kansainväliset Projektit. Samalla entiset puulattia- ja muoviliiketoimintojen rakenteet sulautuvat yhteen. Uudet liiketoiminta-alueet vastaavat yrityksen kannattavuudesta ja markkina-asemasta.
”Uusi organisaatiomallimme tarjoaa meille mainiot edellytykset vahvistaa asemiamme entisestään kaikilla päämarkkina-alueillamme”, Karelia-Upofloorin toimitusjohtaja Mikko Kilpeläinen toteaa.
”Puulattia- ja muoviliiketoimintojen yhdistäminen auttaa meitä suuntaamaan voimavarojamme oikeiden asioiden tekemiseen. Uuden rakenteen ansiosta pystymme hyödyntämään käytössämme olevat synergiaedut täysimääräisesti ja nostamaan resurssiemme tuottavuutta entisestään.”
Karelia-Upofloor on suomalainen, Hartwallin suvun omistama perheyhtiö, jonka päätuotteet ovat parketti- ja muovilattiapäällysteet. Konsernilla on neljä tuotantolaitosta Suomessa sekä tehtaat Venäjällä ja Romaniassa. Liikevaihto vuonna 2010 oli 101,9 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 750.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Karelia-Upofloor yhdistää puulattia- ja muoviliiketoimintansa”