Tutustu nyt Rakennuslehteen 3 kk veloituksetta!

YIT:ltä vuorokauden ympäri päivystävä palvelukeskus teiden ja katujen kunnossapitoon

YIT on 1. syyskuuta avannut uuden asiakaspalveluun ja kelitietoihin keskittyvän palvelukeskuksen. Keskus palvelee sekä kunnossapidon työmaita että katujen ja teiden käyttäjiä vuorokauden ja vuoden ympäri. Palvelukeskus Panu työllistää 10 henkeä.

YIT on 1. syyskuuta avannut uuden asiakaspalveluun ja kelitietoihin keskittyvän palvelukeskuksen. Keskus palvelee sekä kunnossapidon työmaita että katujen ja teiden käyttäjiä vuorokauden ja vuoden ympäri. Palvelukeskus Panu työllistää 10 henkeä.

Kuuntele juttu

Kunnossapidosta vastaaville työmaille uusi keskus toimittaa ajantasaista ja ennakoivaa kelitietoa, joka ohjaa kunnossapitotoimenpiteiden käynnistystä ja oikea-aikaisuutta sekä YIT Rakennuksen mukaan parantaa niiden kustannustehokkuutta.

”Tiesäätieto koostuu keliennusteesta sekä paikallisista kelihavainnoista, joiden perusteella voidaan varoittaa urakkaa ennakkoon mahdollisesta kelin muutoksesta tai tehdä hälytyksiä ja toimenpidetarve-ehdotuksia ja ohjata näin toimintaa paremmin” kelinhallinnasta vastaava palvelupäällikkö Henry Tennberg kertoo.

Teiden ja katujen käyttäjät voivat kysyä palvelukeskuksesta kunnossapitourakoista sekä antaa niistä keskukseen palautetta. Keskus myös neuvoo ja tiedottaa kunnossapitoon liittyvistä toimenpiteistä.

”Asiakaspalvelusta tavoittaa aina henkilön, joka vastaanottaa viestin tai kyselyn ja ohjaa sen eteenpäin oikealle taholle. Urakan itsensä vastaanottamien tilannetiedusteluiden sekä palautteiden määrä pienenee. Lisäksi palvelun laadunhallinta tehostuu, kun saamme palautteen keskitetysti yhden kanavan kautta”, Panun asiakaspalvelusta vastaava palvelupäällikkö Tiina Talja sanoo.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “YIT:ltä vuorokauden ympäri päivystävä palvelukeskus teiden ja katujen kunnossapitoon”

Vastaa

Viimeisimmät näkökulmat