”Ei ole mielipidekysymys, tarvitaanko maanalaista kokoojakatua vai ei”, sanoo Helsingin liikenne-suunnittelupäällikkö Reetta Putkonen. (Kuva: Liisa Takala)

”Liikennekeskusteluissa pitäisi päästä irti tunnemyrskyistä”

Helsingin liikenne- ja katusuunnittelupäällikkö Reetta Putkonen nosti liikennejärjestelmän pahimmaksi kipupisteeksi turhan eri liikennemuotojen vastakkainasettelun neljä vuotta sitten tultuaan valituksi virkaan.

 

Kirjoittaja(t) Auri Häkkinen
Julkisessa keskustelussa Helsinki mielletään nyt kuitenkin kävelyn ja pyöräilyn edistäjäksi muiden liikennemuotojen kustannuksella.

Tämä artikkeli on tarjolla vain Rakennuslehden tilaajille

Olen jo tilaaja

Rekisteröidy

En ole vielä tilaaja

Näitä sisältöjä pääsee tarkastelemaan yli 30 000 päättäjää ja asiantuntijaa. Jäätkö sinä jostain paitsi? Tilaa Rakennuslehti ja digilukuoikeus tästä.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “”Liikennekeskusteluissa pitäisi päästä irti tunnemyrskyistä””

Vastaa

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Anna sähköpostiosoitteesi