Väylävirasto: Hintojen nousu syö maanteiden päällystysrahat – korjausvelka kasvaa
Tieverkon nykykunnon ylläpitämiseksi vaadittaisiin vuosittain noin 4 000 kilometrin mittaista päällystysohjelmaa, johon päästiin vuonna 2020.
Maanteiden päällystystyöt alkavat Väyläviraston mukaan vapun tienoilla eteläisestä Suomesta. Päällystysohjelma on jäämässä hintojen nousun myötä selvästi vuotta 2021 lyhyemmäksi, vaikka käytettävissä oleva rahoitus on hieman viimevuotista suurempi.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Väylävirasto: Hintojen nousu syö maanteiden päällystysrahat – korjausvelka kasvaa”