Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Kiinteistöliitto: Vastikkeiden nousupaine helpottunut

Kymmenessä suurimmassa kaupungissa kerrostalojen keskimääräinen hoitovastike on noussut tänä vuonna noin 1,4 prosenttia. Viime vuonna lukema oli 3,1 ja sitä ennen 4,3 prosenttia.

Tänä vuonna noin kolmannes taloyhtiöistä ilmoitti hoitovastikkeen nousseen, kun vastaava osuus vuonna 2025 oli 44 prosenttia. Myös korotukset ovat olleet aiempaa maltillisempia.

Asunto-osakeyhtiöiden hoitovastikkeiden nousuvauhti on edelleen hidastunut, kertoo Kiinteistöliiton tuore kysely.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Kiinteistöliitto: Vastikkeiden nousupaine helpottunut”

Viimeisimmät näkökulmat