Destia käynnisti rekrytointikampanjan
Destia Oy on käynnistänyt työnantajamielikuvakampanjansa Tosi Toimet, jonka päämääränä on saada uusia ammattilaisia töihin Destiaan. Kampanja pyrkii kehittämään mielikuvaa Destiasta tunnettuna, vetovoimaisena ja monipuolisena osaajana. Destian viestintäjohtaja Miia Apukka sanoo, että yritys tarvitsee lähivuosien aikana jopa 200 uutta osaajaa vuodessa.

”Olemme rakentaneet pitkäkestoisen yritys- ja työnantajamielikuvaohjelman, joka aloitettiin Tosi Toimet -kampanjalla. Haluamme kertoa, että Destia tarjoaa työpaikkoja, joissa on infra-alan laajimmat mahdollisuudet hyödyntää osaamista, ja meillä työskenneltäessä on aina mukana jossain merkittävässä ja hyödyllisessä”, kertoo Apukka.
Kampanjan mediavalinnat painottuvat erityisesti internetiin. Sivustolla www.tositoimet.fi voi katsoa filmejä, lähettää videopostikortteja ja pelata pelejä, mutta tärkeimpänä ovat avoimet työpaikat.
”Tosi Toimet on suunnattu erityisesti nuorille teknisen alan opiskelijoille. Kohderyhmän vuoksi mediavalinnoissa painotus on selkeästi internetissä. Siellähän nuoret ovat”, Apukka jatkaa.
Lisäksi Tosi Toimet näkyy ja kuuluu kevään aikana ulko-, printti- ja rekrytointimainontana sekä messuilla ja tapahtumissa, joihin Destia osallistuu.
Tosi Toimet -kampanjan toteutuksesta vastaa mainostoimisto Rientola.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Destia käynnisti rekrytointikampanjan”