Voittaneessa suunnitelmassa korostuvat kauppakeskuksen toiminnallisuus, saavutettavuus ja näkyvyys. Nimensä mukaan lehden mallinen suunnitelma kunnioittaa ympäristöä ja muodostaa mieleen jäävän kauppakeskuksen Jyväskylän Eteläportin maamerkiksi.
NCC jatkaa suunnittelua yhteistyössä Jyväskylän kaupungin ja muiden toimijoiden kanssa. Kauppakeskus on osa suurempaa kaupallista kokonaisuutta. Siihen tulee sijoittumaan hypermarket sekä runsaasti erikoiskaupan myymälöitä. Yhteensä liiketilaa on noin 50 000 neliömetriä. Jyväskylän kaupungin tavoitteena on kehittää Eteläportin alueesta eteläisen Jyväskylän kaupallinen keskus.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Jyväskylän Eteläportin kauppakeskuksen ideakilpailun voitti ”Lehti””