Jyväskylässä sijaitsee tehdas, joka on alalla harvinainen -”Matalasuhdanteesta huolimatta linja pyörii täydellä kapasiteetilla”
Geotekstiilien käyttö lähes työmaalla kuin työmaalla oli pitkään maahantuonnin varassa. Hiilijalanjäljen minimointitavoitteet ovat viime aikoina luoneet tilaa myös kotimaiselle valmistukselle.

Tiet, kadut, ratapenkereet ja kadut rakennettiin pitkään eri maalajeista muodostetuin, tehtävältään vaihtelevin rakennekerroksin. Kantava ja jakava kerros ovat edelleen maa-ainesta, mutta suodatinkerroksia ei enää kukaan rakenna maasta vaan suodatinkankaasta.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Jyväskylässä sijaitsee tehdas, joka on alalla harvinainen -”Matalasuhdanteesta huolimatta linja pyörii täydellä kapasiteetilla””