Flinkenberg steel toimittaa betoniterästä kehäradalle
Kesälahden Maansiirto Oy on tilannut Flinkenberg steeliltä betoniteräkset kehäradan sillan Sr33:n ja pääradan liitoskohdan rakennusurakkaan Vantaalla.

Kesälahden Maansiirto Oy on tilannut Flinkenberg steeliltä betoniteräkset kehäradan sillan Sr33:n ja pääradan liitoskohdan rakennusurakkaan Vantaalla.
Rakennusurakkaan menee noin 3 500 tonnia betoniterästä osittain suorana tavarana, mutta suuri osa katkaistuna ja taivutettuna Flinkenbergin Keravan raudoitetehtaalta.
Työtä tämä antaa Flinkenbergin raudoitetehtaalle noin 1,5 vuoden ajaksi ja kaupan arvo liikkuu kahden miljoonan euron paikkeilla vallitsevasta hintatasosta riippuen.
Tätä artikkelia on kommentoitu 3 kertaa
3 vastausta artikkeliin “Flinkenberg steel toimittaa betoniterästä kehäradalle”
3.5 Miljoonaa kiloa on sitä luokkaa oleva urakka siitä uskoisi olevan työtä Suomalaisille asennus-virmoille, niinkuin Suomalaisille raudoittajillekin. Kun vielä otetaan huomioon työn monimuotoisuus. Luolassa tehtävä raudoitustyö on ammattitaitoa vaativaa työtä , eikä siinä työssä pelkät sitojat pärjää . Teräksiä täytyy osittain mitoittaa ja listata työmaalla , ja se työ vaatii jo kokenutta ammattilaista.
Missä luolassa?
Asennuksen suoritttaa suomalainen asennusryhmä kotimaisin voimin. Listaukset tehdään asennusryhmän toimesta. Kyseessä ei ole luolatyö.