Nykyinen päärata vai kokonaan uusi maastokäytävä? – Suomi-radan linjauksesta esitys syksyllä
Ratahankeyhtiöillä on edessään kiireinen suunnittelun ja selvitysten vuosi. Turun tunnin juna Oy keskittyy tänä vuonna ratasuunnittelun rinnalla myös vastuullisuuteen.

Syksyyn mennessä selviää, millä linjauksella Helsingin ja Tampereen välistä nopeaa ratayhteyttä Helsinki-Vantaan lentoasemalta pohjoiseen olisi kannattavinta lähteä toteuttamaan.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Nykyinen päärata vai kokonaan uusi maastokäytävä? – Suomi-radan linjauksesta esitys syksyllä”