Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Nykyinen päärata vai kokonaan uusi maastokäytävä? – Suomi-radan linjauksesta esitys syksyllä

Ratahankeyhtiöillä on edessään kiireinen suunnittelun ja selvitysten vuosi. Turun tunnin juna Oy keskittyy tänä vuonna ratasuunnittelun rinnalla myös vastuullisuuteen.

Nopea ratayhteys Turkuun voi toteutua jo 2030-luvun alkupuolella. Kuva: Rami Salle / VR Group Kuva: Rami Salle, Salle Rami

Syksyyn mennessä selviää, millä linjauksella Helsingin ja Tampereen välistä nopeaa ratayhteyttä Helsinki-Vantaan lentoasemalta pohjoiseen olisi kannattavinta lähteä toteuttamaan.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Nykyinen päärata vai kokonaan uusi maastokäytävä? – Suomi-radan linjauksesta esitys syksyllä”

Viimeisimmät näkökulmat