Nykyinen päärata vai kokonaan uusi maastokäytävä? – Suomi-radan linjauksesta esitys syksyllä
Ratahankeyhtiöillä on edessään kiireinen suunnittelun ja selvitysten vuosi. Turun tunnin juna Oy keskittyy tänä vuonna ratasuunnittelun rinnalla myös vastuullisuuteen.

Syksyyn mennessä selviää, millä linjauksella Helsingin ja Tampereen välistä nopeaa ratayhteyttä Helsinki-Vantaan lentoasemalta pohjoiseen olisi kannattavinta lähteä toteuttamaan.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Nykyinen päärata vai kokonaan uusi maastokäytävä? – Suomi-radan linjauksesta esitys syksyllä”