WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa”
Suunnitteluyritys on mukana Viron Rail Baltican toisen osuuden toteuttavassa allianssissa.

Viron Rail Baltica on harvinainen ratahanke. Suurnopeusjunarataa tehdään osin neitseelliseen maastoon, jossa ei ole entuudestaan ratahanketta tukevaa infrastruktuuria. Pärnu–Ikla-osuuden suunnittelussa on mukana WSP Finland.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa””