WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa”
Suunnitteluyritys on mukana Viron Rail Baltican toisen osuuden toteuttavassa allianssissa.

Viron Rail Baltica on harvinainen ratahanke. Suurnopeusjunarataa tehdään osin neitseelliseen maastoon, jossa ei ole entuudestaan ratahanketta tukevaa infrastruktuuria. Pärnu–Ikla-osuuden suunnittelussa on mukana WSP Finland.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa””