Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa”

Suunnitteluyritys on mukana Viron Rail Baltican toisen osuuden toteuttavassa allianssissa.

Havainnekuvassa Rail Baltica -suurnopeusjunaradan varrelta Pärnun matkaterminaalia Virossa. Kuva: Arhitektuuribüroo Pluss

Viron Rail Baltica on harvinainen ratahanke. Suurnopeusjunarataa tehdään osin neitseelliseen maastoon, jossa ei ole entuudestaan ratahanketta tukevaa infrastruktuuria. Pärnu–Ikla-osuuden suunnittelussa on mukana WSP Finland.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa””

Viimeisimmät näkökulmat