Tutustu nyt Rakennuslehteen 3 kk veloituksetta!

WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa”

Suunnitteluyritys on mukana Viron Rail Baltican toisen osuuden toteuttavassa allianssissa.

Havainnekuvassa Rail Baltica -suurnopeusjunaradan varrelta Pärnun matkaterminaalia Virossa. Kuva: Arhitektuuribüroo Pluss

Viron Rail Baltica on harvinainen ratahanke. Suurnopeusjunarataa tehdään osin neitseelliseen maastoon, jossa ei ole entuudestaan ratahanketta tukevaa infrastruktuuria. Pärnu–Ikla-osuuden suunnittelussa on mukana WSP Finland.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä

Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.

Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €

Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “WSP suunnittelee junarataa osin neitseelliseen maastoon – ”Vanha infra ei ole rajoittamassa””

Viimeisimmät näkökulmat