Innovatiivinen ajattelutapa on yksi Cramon peruskulmakivistä. Käytännössä tarkoitamme tällä sitä, että toivomme osaavan ja motivoituneen henkilöstömme ratkaisevan päivittäiset haasteet itse, kekseliäisyyttä ja luovuutta käyttäen. Vapaus käyttää luovuutta sovittujen reunaehtojen puitteissa on toimintatapa, jota tuemme.
Haemme myös jatkuvasti henkilöstöltämme ideoita tuote- ja palvelukehitykseen. Nyt käynnissä olevassa Innovation Challenge -kilpailussa haetaan koko Cramo-konsernin laajuisesti aloitteita ja ideoita, joilla saamme parannettua asiakkaan tuottavuutta ja lisättyä turvallisuutta työmailla- ja paikoilla.
Kentältä tulevat ideat ovat kullanarvoisia. Parhaat ideat syntyvät harvoin johdon työpöydällä. Tärkeämpää on opetella kuuntelemaan herkällä korvalla asiakkaita ja niitä, jotka tekevät päivittäin töitä asiakkaidemme kanssa. Innovation Challenge -kilpailu on yksi väylistä, joilla asiakkaan ideat kanavoituvat henkilöstöltä tuotekehitykseen ja sitä kautta kaupallistamisprosessiin saakka.
Odotamme monia ideoita, jotka etenevät kaupallistamiseen.
Miten teillä tehdään tuote- ja palvelukehitystä tai haetaan uusia ideoita?