”Halusimme uniikkia arkkitehtuuria ja näkyvän puuelementin” – Imatran uuteen rautatieasemaan tulee suuri puukatos
Uusi asema on kooltaan noin puolet nykyisestä. Kustannusarvio on viidestä seitsemään miljoonaa euroa.

Imatran uutta rautatieasemaa päästään rakentamaan keväällä tai alkukesästä 2023. Rakennustöitä edeltää vanhan aseman purkaminen, josta aseman omistava kiinteistöyhtiö teki päätöksen tammikuun puolessa välissä.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “”Halusimme uniikkia arkkitehtuuria ja näkyvän puuelementin” – Imatran uuteen rautatieasemaan tulee suuri puukatos”