”Halusimme uniikkia arkkitehtuuria ja näkyvän puuelementin” – Imatran uuteen rautatieasemaan tulee suuri puukatos
Uusi asema on kooltaan noin puolet nykyisestä. Kustannusarvio on viidestä seitsemään miljoonaa euroa.

Imatran uutta rautatieasemaa päästään rakentamaan keväällä tai alkukesästä 2023. Rakennustöitä edeltää vanhan aseman purkaminen, josta aseman omistava kiinteistöyhtiö teki päätöksen tammikuun puolessa välissä.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “”Halusimme uniikkia arkkitehtuuria ja näkyvän puuelementin” – Imatran uuteen rautatieasemaan tulee suuri puukatos”