”Halusimme uniikkia arkkitehtuuria ja näkyvän puuelementin” – Imatran uuteen rautatieasemaan tulee suuri puukatos
Uusi asema on kooltaan noin puolet nykyisestä. Kustannusarvio on viidestä seitsemään miljoonaa euroa.
Imatran uutta rautatieasemaa päästään rakentamaan keväällä tai alkukesästä 2023. Rakennustöitä edeltää vanhan aseman purkaminen, josta aseman omistava kiinteistöyhtiö teki päätöksen tammikuun puolessa välissä.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “”Halusimme uniikkia arkkitehtuuria ja näkyvän puuelementin” – Imatran uuteen rautatieasemaan tulee suuri puukatos”