Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Seurantaryhmä perkaamaan rakennuslain pykäläviidakkoa – työ jatkuu vuoden 2025 lopulle

Kiinteistö- ja rakennusalan keskeisistä sidosryhmistä koostuva seurantaryhmä antaa myös ehdotuksia, kuinka rakentamisen sääntelyä ja hallinnollista taakkaa voidaan keventää ja byrokratiaa vähentää hallitusohjelman mukaisesti.

Eduskunnan viime keväänä hyväksymä rakentamislaki tulee voimaan vuoden 2025 alussa ja ympäristöministeriö valmistelee jo siihen liittyviä asetuksia. Kuva: Liisa Takala

Ympäristöministeriö on asettanut seurantaryhmän, jonka tehtävänä on käydä läpi rakentamislain pohjalta annettavien asetusten valmistelua ja antaa niistä omat kommenttinsa. Samalla se antaa myös ehdotuksia, kuinka rakentamisen sääntelyä ja hallinnollista taakkaa voidaan keventää ja byrokratiaa vähentää hallitusohjelman mukaisesti.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Seurantaryhmä perkaamaan rakennuslain pykäläviidakkoa – työ jatkuu vuoden 2025 lopulle”

Viimeisimmät näkökulmat