Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija”
Rejlers Finland on kasvanut yritysostoin, mutta integraatio on jäänyt puolitiehen. Uuden toimitusjohtajan mielestä yhtiön maine on jäänyt jälkeen kilpailijoista.

Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö Rejlersin uuden toimitusjohtajan Mikko Vaahersalon mukaan yhtiöllä on iso ongelma sen brändin ja mielikuvan kanssa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija””