Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija”

Rejlers Finland on kasvanut yritysostoin, mutta integraatio on jäänyt puolitiehen. Uuden toimitusjohtajan mielestä yhtiön maine on jäänyt jälkeen kilpailijoista.

 

Mikko Vaahersalo aloitti Rejlers Finlandin toimitusjohtajana toukokuussa. Kuva: Rejlers Finland

Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö Rejlersin uuden toimitusjohtajan Mikko Vaahersalon mukaan yhtiöllä on iso ongelma sen brändin ja mielikuvan kanssa.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija””

Viimeisimmät näkökulmat