Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija”
Rejlers Finland on kasvanut yritysostoin, mutta integraatio on jäänyt puolitiehen. Uuden toimitusjohtajan mielestä yhtiön maine on jäänyt jälkeen kilpailijoista.
Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö Rejlersin uuden toimitusjohtajan Mikko Vaahersalon mukaan yhtiöllä on iso ongelma sen brändin ja mielikuvan kanssa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Mikko Vaahersalolla on ongelma yhtiön brändin kanssa – ”Mielikuvissa Rejlers on pieni ja paikallinen toimija””