Rotenbergien rähjääntyneet kerrostalot päätyivät lopulta Hangon omistukseen – vuokralaiset asuivat ilmaiseksi
Vuokralaiset ovat saaneet asua ilmaiseksi hankolaisissa taloissa, joiden omistajan rahaliikenne jäädytettiin pakotteiden takia.
Hangon kaupunginjohtajalla Denis Strandellilla on takanaan poikkeuksellinen vuosi.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Rotenbergien rähjääntyneet kerrostalot päätyivät lopulta Hangon omistukseen – vuokralaiset asuivat ilmaiseksi”