Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella!

Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä

Toimitusjohtaja Juha Saarelan mukaan yhtiö saavuttaa 400 miljoonan euron liikevaihtotavoitteensa selvästi ennen strategiakauden loppua.

Puuilon asiakaskunta koostuu pääasiassa kuluttaja-asiakkaista, joten se ei ole suoraan riippuvainen rakentamisen suhdanteesta.

Tee se itse -tuotteita myyvän Puuilo-ketjun liikevaihto kasvoi vuoden kolmannella neljänneksellä 15,4 prosenttia (+14,8 %) ja kiipesi 92,3 miljoonaan euroon (80,0).

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot

Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.

Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella

Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä”

Viimeisimmät näkökulmat