Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä
Toimitusjohtaja Juha Saarelan mukaan yhtiö saavuttaa 400 miljoonan euron liikevaihtotavoitteensa selvästi ennen strategiakauden loppua.

Tee se itse -tuotteita myyvän Puuilo-ketjun liikevaihto kasvoi vuoden kolmannella neljänneksellä 15,4 prosenttia (+14,8 %) ja kiipesi 92,3 miljoonaan euroon (80,0).
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä”