Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä
Toimitusjohtaja Juha Saarelan mukaan yhtiö saavuttaa 400 miljoonan euron liikevaihtotavoitteensa selvästi ennen strategiakauden loppua.

Tee se itse -tuotteita myyvän Puuilo-ketjun liikevaihto kasvoi vuoden kolmannella neljänneksellä 15,4 prosenttia (+14,8 %) ja kiipesi 92,3 miljoonaan euroon (80,0).
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä”