Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella!

Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä

Toimitusjohtaja Juha Saarelan mukaan yhtiö saavuttaa 400 miljoonan euron liikevaihtotavoitteensa selvästi ennen strategiakauden loppua.

Puuilon asiakaskunta koostuu pääasiassa kuluttaja-asiakkaista, joten se ei ole suoraan riippuvainen rakentamisen suhdanteesta.

Tee se itse -tuotteita myyvän Puuilo-ketjun liikevaihto kasvoi vuoden kolmannella neljänneksellä 15,4 prosenttia (+14,8 %) ja kiipesi 92,3 miljoonaan euroon (80,0).

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot

Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.

Ota maksuton diginäyte

Ellet ole vielä hyödyntänyt maksutonta 1 kk diginäytettä, voit tehdä sen tästä.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä”

Viimeisimmät näkökulmat