Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä
Toimitusjohtaja Juha Saarelan mukaan yhtiö saavuttaa 400 miljoonan euron liikevaihtotavoitteensa selvästi ennen strategiakauden loppua.
Tee se itse -tuotteita myyvän Puuilo-ketjun liikevaihto kasvoi vuoden kolmannella neljänneksellä 15,4 prosenttia (+14,8 %) ja kiipesi 92,3 miljoonaan euroon (80,0).
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Ota maksuton diginäyte
Ellet ole vielä hyödyntänyt maksutonta 1 kk diginäytettä, voit tehdä sen tästä.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Puuilon ovi kävi entiseen malliin – rakentamisen suhdanne ei notkauttanut myyntiä”